Z miśkiem

Witajcie :) Zapraszam dziś do udziału w najnowszym wyzwaniu digi-scrap.pl. Należy wykonać dowolną pracę papierową, ale bez użycia firmowych papierów do scrapbookingu. Można sobie z tym poradzić na szereg sposobów, czego dowodem są różnorodne prace projektantek z DT :)

Ja zrobiłam (niezbyt oryginalnie :) kartkę z kolorowych kartonów, utrzymaną w tonacji brązowo-kremowej. Tło wydrukowałam wykorzystując stempel Ramka AnnyZ. A w centrum jest mój misiek :) Miśka pomalowałam markerami Copic i jest to pierwszy stempel, jaki nimi pomalowałam, debiut znaczy się ;) - kartki z poprzednich postów powstały później.


Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego, pogodnego weekendu :) Dziękuję za odwiedziny i komentarze :*

Komentarze

  1. ohhhhhhhhhhhh jak ja kocham brązowe misie!!! cudna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten misiu :)
    Mówiłam że wpadniesz po uszy w copicki ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow!!! skoro to Twoja pierwsza kartka z udziałem copiców, to się pytam, jak następne będą wyglądać?? Cudna! Podziwiam i wzdycham:)

    OdpowiedzUsuń
  4. This is one adorable bear.....LOve it.
    Chrissyxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem diabeł tkwi w szczegółach, a tutaj są świetne

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz