Scrap dyktandowy

Jakiś czas temu w Diabelskim Młynie Noami podyktowała scrapa. Łatwo nie było ;)



Na zdjęciach mój synek, który uwielbia kwiatki (w szczególności dmuchawce, żadnemu nie przepuści), a także motylki, pszczółki i inne robaczki bzzz ;) Dla równowagi ubóstwia też traktory, lokomotywy, auta, samoloty i inne środki lokomocji :)

Na blogu Diabelskiego Młyna możecie zobaczyć, jak z dyktandem poradziło sobie DT :)

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny i komentarze :** Udanego weekendu życzę!

Komentarze

  1. Fantastyczny :) w pierwszym momencie sądziłam, że to digi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest wspaniały, taki ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda super :D.. Ale jak dla mnie strasznie skomplikowana kompozycja :D. Podziwiam :)..

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny scrap! Synuś słodki;) Mój synek ma też takie zdjęcia- wśród przyrody, uwielbiam je:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny!
    Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowa kartka, no i mały G. śliczny, jak z obrazka. Rośnie jak na drożdżach :)) Nota bene, ja też uwielbiam bzzz-owady i kwiatki, więc go rozumiem;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz