Z mapą

Dzisiaj rusza wyzwanie tematyczne w Diabelskim Młynie. Trzeba zrobić pracę z motywem mapy.

Ja zrobiłam kartkę ślubną z mapą Japonii. Dla miłośników Japonii :)
Zastanawiam się teraz, jak nikłe są szanse, że nie zajrzą tu i jej nie obejrzą ;)


Kartkę zrobiłam na kraftowej bazie z Papierowej Galanterii.

Kwiatki "obrokaciłam" podobnie jak robi to Dorotka. Ale mi aż tak pięknie nie wyszły. (A potem wzięłam i rozsypałam cały brokat na podłogę. :(( )


Zapraszam do udziału w wyzwaniu :))


Po raz pierwszy też miałam okazję zrobić kartkę na kraftowej bazie z Papierowej Galanterii. Polecam, bazy są świetne :)

A na koniec małe ogłoszenie - w sklepie Rapakivi trwa wspaniała majówkowa promocja! Szczegóły na blogu sklepowym.


Pozdrawiam Was słonecznie, życzę udanego Święta Pracy, Dnia Scrapbookingu, środy :))

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i wszystkie miłe słowa :**

Komentarze

  1. piękna, piękna, piękna...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uczta dla oczu, poproszę taką piękną kartkę równo za miesiąc ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna jest :) niewiarygodnie pięknie tę mapę wkomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Twoje pomysły mnie powalają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ..Jak zwykle zresztą...Kompozycje kwiatowe- prześliczne !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i do tego pięknie się skrzy brokatem. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest, taka rozwichrzona :)
    Mapę schowałaś tak skutecznie, że wypatrzyłam ją dopiero po przeczytaniu tekstu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja mogłabym taką dostać bo odkąd pamiętam ,chciałabym tam pojechać-cudna ta kartka !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ Twoja karteczka jest pięknie ukwiecona! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita kartka! Piękny układ kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna,ten kwiatowy bukiet jest cudny

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to wymyśłiłaś

    OdpowiedzUsuń
  13. Z mapa czy bez ja do Japonii bardzo chetnie :) Kartka sliczna i kwiatuszki tez :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudeńko pierwsza klasa!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz