Już jutro

Tak zerkam na zegarek, a to już jutro się zrobiło. Czyli po północy :) Ja ostatnio w niedoczasie strasznym żyję, dlatego teraz tylko szybko szybko zaległy post i spać. Spać muszę też szybko, bo mało na to spanie czasu :)

W środę (jak ten czas leci!) ruszyło wyzwanie kolorystyczne Żyrafki w Diabelskim Młynie. Ja przygotowałam na nie świąteczną kartkę.


Aniołki pokolorowałam kredkami Prismacolor i poprawiałam gdzieniegdzie markerami Copic, bo jeszcze średnio mi to kolorowanie idzie.



Cała karteczka powstała z arkusza Lemoncraft Pastorałki dla Oli - Wszędzie biało. Stamtąd też pochodzą pomponiki i metalowa zawieszka.


Zapraszam do udziału w wyzwaniu :)

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :** Mi właśnie głowa leci na klawiaturę i muszę, muszę do łóżka.
Spokojnej nocy :)

Komentarze

  1. Bardzo ładnie idzie Ci kolorowanie a kartka przepiękna. Taka jak lubię najbardziej. Dobrej nocy.

    OdpowiedzUsuń
  2. O Jesu... średnio Ci kolorowanie idzie, to ja się boję co będzie, jak do wprawy dojdziesz... Piękna kartka a aniołki cudne, wyśpij się szybko ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi się podoba kartka i kolorowanie :) Ja miałam problemy z wyszukaną przeze mnie paletą ... niebieski i czerwony..brr ...trochę się nagimnastykowałam :) ale twoja cud miód ... jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te aniołki, dobranoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjawiskowa. Karteczka bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anielska :) kocham ją :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna i cała taka puchata się zrobiła przez te pomponiki : )

    OdpowiedzUsuń
  8. This is very beautiful !
    Have a nice weekend, Erica ☼

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna ,a kolorujesz świetnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna i kolorowanie cudne również!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cud, miód i orzeszki :)) tzn. aniołki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznościowa karteczka ze słodkimi aniołkami... kolorowanko super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obłędna karteczka, aniołki przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe Aniołki, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezwykle urocza karteczka. Pozdrawiam ciepło. :) Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  16. Nieziemska,słodka do bólu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. obłędnie elegancka i za sprawą warstw, pomponików puchata :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna kartka:) Aniołki cudnie pokolorowałaś;) A co do niedoczasu..., no cóż podniosłaś mnie na duchu, bo już myślałam, że tylko ja tak w piętkę gonię:)

    OdpowiedzUsuń
  19. So adorably cute :)
    Hugs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie pokolorowane.
    Śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak piękna! Stempelek pokolorowany genialnie, a oprócz tego kartka ma w sobie ten niesamowity świąteczny nastrój. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. magiczna karteczka i ślicznie pokolorowana

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz