Kurs na dzikie róże

Witajcie :) Jakiś czas temu obiecałam kurs na róże, które wykonałam na kartce z bramą z Wycinanki.
Dziś kurs ukazał się na blogu Wycinanki, mogę więc zaprezentować go również u siebie :)

Zaczynamy.

Róże te wykonałam z papieru czerpanego, z pomocą wykrojnika Spellbinders Rose Creation.


Po wycięciu kwiatków lekko potuszowałam ich brzegi.


Następnie zwilżyłam z obu stron spryskując wodą.


Każdy z kwiatków złożyłam w sposób przedstawiony poniżej.


Następnie lekko zgniotłam, chwyciłam okrągłymi szczypcami w środku i zawinęłam naokoło szczypiec.
(Są to szczypce do biżuterii, nie znam się na tworzeniu biżuterii, ale szczypce bardzo mi się przydają :)


Tak wyglądają wstępnie przygotowane kwiatki.


Jeszcze wilgotne delikatnie rozłożyłam i wysuszyłam.


Do wykonania różyczek stosowałam zwykle 4 gotowe kwiatki. Można tę liczbę zmienić, można zmienić wielkość użytych kwiatków, uzyskując w ten sposób różne efekty. W tym przykładzie użyłam dwóch mniejszych i dwóch o jeden rozmiar większych kwiatków.

Najpierw skleiłam pączek. Jeden z płatków zrolowałam na szczypcach, posmarowałam klejem i zwinęłam w rulonik.


Następnie rolowałam i oklejałam na pączku kolejne płatki, wybierając za każdym razem w miarę możliwości płatek przeciwległy.


Drugi kwiatek, takiej samej wielkości, posmarowałam klejem i nakleiłam na niego powstały pączek - pączek umieściłam w środku kwiatka i delikatnie zacisnęłam.



Gdy klej trochę wysechł, uformowałam dodatkowo płatki zewnetrznego kwiatka wywijając je delikatnie na zewnątrz.


W analogiczny sposób dokleiłam kolejny kwiatek, tym razem wybierając o rozmiar większy.


Ostatni z kwiatków (miał rozmiar taki, jak poprzedni) najpierw lekko rozprostowałam (tylko wewnętrzną część) na miękkiej macie dłutkiem kulkowym, wywinęłam płatki, docisnęłam środek, aby się lekko zwinął.


Posmarowałam klejem i nakleiłam na spód róży. Gotowe :)


Róże zakwitły na tej kartce :)


Dziękuję za uwagę :))

Miłego wieczoru!

Komentarze

  1. Super kurs dziękujemy , a kartka jak zwykle piękna....

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wszystko opisałaś i pokazałaś :) Jak już się dorobię big shota to pewnie spróbuję swych sił ;) a na kartce różyczki prezentują się obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne i kartka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurs świetny jak zwykle :) Dziękuję! Sandra J. - big shota mam, wykrojnika nie mam, więc wycinam ręcznie. Dzięki kursom Klaudii nie ma szans, żeby róże zepsuć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne róże, a kartka zjawiskowa:)
    Może miałabyś ochotę wspomóc nasz kiermasz charytatywny? Szczegóły u mnie na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super,że dzielisz się doświadczeniem:)Ja ,nie mam maszynki ani wykrojników, ale i tak skorzystam.dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Moich dzisiejszych prób raczej bym Ci nie pokazała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykle czytelny kurs, a Twoje róże zachwycające!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kursik ;) szkoda tylko, że w moim wykonaniu wcale nie jest to takie łatwe i takie piękne, ale może kiedyś się uda ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka boska ! Z kursu na pewno skorzystam :-)
    Dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt powalający! Dzięki Klaudio,na Ciebie zawsze można liczyć!

    OdpowiedzUsuń
  12. Po tym jak bezwzględnie obeszłaś się z płatkami aż dziw bierze ,że powstało coś tak delikatnego i tak pięknego : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne !!! Takie piękne, że aż niemożliwe !!! To prawdziwy majstersztyk !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny
    dziekuje klaudia
    lubie twoje kursy
    dzieki nim zaczęłam robić kwiatki sama;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Дякую за чудовий майстерклас !

    OdpowiedzUsuń
  16. Wooow thanks for sharing....love it!
    Hugs Ellen

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny, dokładny kurs, a kwiaty cudne. Czas kupic papier czerpany i wziąć się do pracy...

    OdpowiedzUsuń
  18. They are so real, gorgeous, warm regards:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Róże są cudne , kursik czytelny i kusi żeby spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne róże, a kartka cudo!

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjny kurs, a róże jak prawdziwe! Kartka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne róże, wykonane idealnie! Z pewnością spróbuję zrobić i te, bo z poprzednich kursów już korzystałam i nawet udało mi się "coś" zdziałać:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Krok po kroczku...i w końcu sama zaczne tworzyć takie cudne kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  24. genialne. super kursik. dziękuję. na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękne. :)
    Siedzę i wzdycham. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Amazing!! Absolutely gorgeous!! Thanks for the tutorial:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję, siadam koło Wioletta Jagiełło-Czech i też wzdycham :)
    Ale zaraz potem popróbuję,

    OdpowiedzUsuń
  28. Róże przecudne! Muszę kiedyś sama spróbować :)
    Kartka natomiast jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  29. Cóż powiedzieć, cudowne!!! No, a na Twoich kartkach, to już w ogóle nie można oczu oderwać :))))

    OdpowiedzUsuń
  30. karteczka urocza ..piękny nastrój , kolorystyka i doskonała kompozycja..gratuluję talentu..

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny kurs, wszystko pięknie pokazane :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie te różyczki kwitną na Twojej kartce! Super kursik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Спасибо, розы чудесные!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Kartkę widziałam wcześniej piekna a kurs fajny - wprawdzie nie mogę się zabrać za robienie kwiatków ale może kiedys

    OdpowiedzUsuń
  35. kartka obłędna...a kurs FANTASTYCZNY:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wonderful tutorial!
    Thanks for sharing!
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  37. This is totally amazing..!! Which kind of paper do you use for the flowers?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) Here I used a handmade paper bought in Poland.

      Usuń
  38. Ależ cudna kartka!!! Już wiem, jakie wykrojniki muszę zakupić:)) Wspaniały kursik - dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie mogę wyjść z podziwu:)))) Cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję za kursik :)
    Wykorzystałam w dzisiejszym wpisie na mym blogu:)
    Lecz w wersji skromniejszej,ponieważ stawiam pierwsze kroczki w tej dziedzinie :)

    Pozdrawiam :* :* :*

    angelamasasolna.blogspot.com

    Wielkie dzięki raz jeszcze :))))

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne kwiaty i świetne tutoriale z których korzystam i które mnie zainspirowały:) Mam jednak pytanie. Jakiego papieru używasz do kwiatów i gdzie go kupujesz?

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne kwiaty !!! Muszę również kiedyś spróbować :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. What dies did you use in the background of this gorgeous card? They are lovely!

    OdpowiedzUsuń
  44. Setki razy próbowałam robić róże z papieru, według różnych kursów. NIGDY żadna mi nie wyszła, wszystkie próby kończyły się niepowodzeniem. Dziś spróbowałam wg Twojego kursu, zdjęcia i opis są tak szczegółowe, że nawet ja - różane antytalencie - skleciłam coś, co przypomina różyczkę!! Kochana, z całego serca dziękuję za ten kursik :****

    OdpowiedzUsuń
  45. I have been browsing through your blog and have been so inspired. Your work is gorgeous. Your rose tutorial is wonderful. Thank you very much for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  46. This is one of the BEST Rose Tutorials EVER! Thank you very much; I am really looking forward to try making these flowers in Miniature! :D

    OdpowiedzUsuń
  47. W końcu i ja doczekałam się swojego wykrojnika :) właśnie robię pierwsze różyczki z Twojego kursu :) Twoje różyczki są przepiękne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Чудесные розы!!! Огромное спасибо за мастер классы!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Kartki i róże przepiękne. Masz ogromny talent. Może jak dalej będę ćwiczyć to kiedyś tak cudne róże stworzę. Na razie nie mam papieru czerpanego i to nie ten sam efekt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Klauduś spieszę się przyznać, że skorzystałam z powyższego kursu i mając tą samą wycinankę, która od paru miesięcy czekała, wyszła mi prawie identyczna kartka. Twoja jest tak urzekająca, że kombinowałam, kombinowałam i żadnych udoskonaleń i tak nie wymyśliłam.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Małe różyczki są piękne! Bardzo mi sie podobają te dzikie róże ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz