Szaro... (i różowo)

Witam serdecznie. Dziś pierwszy dzień miesiąca, a tym samym na portalu Scrapujących Polek ruszają wyzwania. W dziale kartkowym robimy pracę kwadratową, z użyciem szarości (to dla mnie trudny kolor), bez liści (jeszcze trudniej), z czymś błyszczącym jak deszcz (u mnie kryszałki).




Duże róże wewnątrz ramki wykonałam samodzielnie. Pączki kupne.

U mnie za oknem dziś prawdziwa jesienna szaruga. Zamyka mi oczy. Nie ma lekko :)

Życzę wspaniałego weekendu! Dziękuję serdecznie za odwiedziny i pozostawione komentarze :** Sprawiają mi mnóstwo radości

Komentarze

  1. Kartka śliczna, nawet bez liści;) Jak robisz kwiatki? Są cudne:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna, perfekcyjnie sobie poradziłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka może i sprawiła Ci trudność ale w wcale tego nie widać! Jak zawsze piękna i dopracowana. Twój blog i Twoje róże pokochałam od pierwszego spojrzenia :) A wczoraj to już przeszłam samą siebie i zamówiłam sobie ten Twój wykrojnik ... oby choć w 50% wyszły mi róże takie jak Twoje to będę szczęśliwa :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyzwanie trudne, świetnie sobie poradziłaś - kartka jest przepiękna i szalenie kobieca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest piękna! Dla Ciebie nie ma trudnych wyzwań :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka. Ja kocham szarości a w połączeniu z różem to już duet doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, cudne połączenie kolorów :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie sobie poradziłaś z kolorami i zakazem użycia listków :-))) Różyczki jak zawsze cudne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kolorystyka, muszę kiedyś przetestować :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. No, cudna jest !!! I nakrapiane różyczki i brzegi delikatnie pofarbowane :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ma moc! :) róże niezmiennie podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, zwłaszcza róże chętnie bym podkradła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, zwłaszcza róże chętnie bym podkradła:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wcale, a wcale nie widać, żeby kolor, czy bezlistność były dla Ciebie trudnym wyzwaniem, kartka wyszła równie pięknie, jak wszystkie inne Twoje prace, a wyzwanie jest szalenie inspirujące i chyba się skuszę po wielu miesiącach przymusowej przerwy od scrapujących polek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna :) Ze wszystkimi wyzwaniami poradziłaś sobie śpiewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna praca Uwielbiam połączenie szarości i różu. Szarość nie jest w tym połączeniu przygnębiająca :D

    OdpowiedzUsuń
  17. UAU! I like it very much, especialy the background. Warm regards:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna karteczka, cudna kolorystyka:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful card, I love what you do.

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful colors and composition,congrats!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna! Z resztą jak wszystkie Twoje kartki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczególnie podobają mi się te odbite gałązki, jak oszronione po nocnym przymrozku .

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie dobrałaś te kolory, że się w ogóle nie gryzą. Wspaniale to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie ostatnio bardzo podoba mi się takie połączenie kolorów :) Karteczka super... jak zawsze i ciebie :) Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Praca jest fantastyczna i bardzo podoba mi się takie połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  26. Superb! Love the colourcombo!
    Hugs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bajeczny efekt osiągnęłaś, rewelacyjna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniala a rozyczki sa cudne :) i galazki po bokach, stemplowane tez mi sie bardzo pdobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna karteczka, ładnie dobrane kolory...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz