Zawieszka konkursowa

Kochani, załoga anglojęzycznego serwisu Dawanda zorganizowała konkurs na ozdobę świąteczną.
Z tej okazji wykonałam zawieszkę.
Jeśli podoba się Wam moja zawieszka, serdecznie proszę o "lajka" w galerii Dawandy na Facebooku :))

I made this Christmas wall hanging decoration for DIY Christmas Competition "Creative Xmas Decorations" organized by Dawanda EN.
If you like it, please click "like" on it's picture in Dawanda Facebook Gallery.





Zawieszkę wykonałam z papierów wizytówkowych, a poinsecje, własnoręcznie, z białego papieru czerpanego z Namaste.

Postaram się wrzucić więcej zdjęć, ale dziś mam imprezę urodzinową męża i nie wypada mi nawet siedzieć przed komputerem ;)


Miłego wieczoru, serdecznie dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :*

Komentarze

  1. Ale cudna:) Ale mnie nie ma na fb:) Mogę się tylko tutaj pozachwycać:) Najlepsze życzenia dla męża:) Mój ma za tydzień;) hehhe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) A więc wzajemnie, najlepsze życzenia dla Męża :D

      Usuń
  2. Absolutely beautiful creation. Love the colors and materials that you have used :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna zawieszka! Obejrzałam kilka sąsiednich prac - na pewno zdeklasuje inne ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  4. z przyjemnością "zalajkowałam", śliczne,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, wow, wow, this is amazing!!! Totally LOVE it!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudna! Nie ma mnie na fb, ale córcia jest ;) Udanej imprezki urodzinowej!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie - prosimy więcej zdjęć :) Śliczna zawieszka - już nie wiem która ładniejsza czy Twoja czy Asi ;)))) Lubię obie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tak sobie z Asią kleiłyśmy na odległość. Jej wyszła przepiękna! :)

      Usuń
  8. Moje gratulacje umiejętności:-) Poisencja jest cudowna:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Polubiona!!! Absolutnie cudna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie skomponowana zawieszka.

    OdpowiedzUsuń
  11. dla męża 100lat + VAT !! A co do zawieszki to hmm ... brak mi słów jak zwykle kochana! Piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oczywiście ,że z chęcią polubiłam na FB , Wszystkiego naj.. dla męża

    OdpowiedzUsuń
  13. Zalajkowałam (mam nadzieję,że w odpowiednim miejscu) bo jest przecudna :) a na czym polega ten konkurs? napiszesz mi na FB?

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawieszka przecudnej urody:) Nie mam konta na FB, więc wyrażę tylko słowami: LUBIĘ :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest to lajk oddany z czystą przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna zawieszka! Lajk oddany:)
    Pozdrawiamy
    Magda i Agnieszka:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Znowu cudnie i trójwymiarowo.
    Poisencje pierwsza klasa:)
    Zmykam lajkować :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest urocza, wspaniale się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna, ale ja od samego początku jestem zachwycona wszystkimi Twoimi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna. Biegnę na FB by polubić. Jakby można było to nawet kilka razy. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przebogata i przepiękna zawieszka - świetny pomysł na udekorowanie domu na Święta.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale kompozycja... wspaniała zawieszka zresztą widać po liczbie komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz