La-La Land Crafts New Release Showcase


Witajcie :)
Kilka dni temu premierę miała nowa edycja stempli i wykrojnikó La-La Land Crafts.
Miałam przyjemność popracować z nowymi wykrojnikami jeszcze przed ich oficjalnym wydaniem.
Oto 2 prace, jakie z ich użyciem wykonałam:

Na pierwszej kartce wykonałam "patchworkowe" tło, z pomocą przyszedł mi wykrojnik z zestawu Stitched Zigzags. Kwiatuszki wykonałam ręcznie, wykorzystując wykrojnik Cherry Blossom Flowers. Do bukietu dodałam gałązki Cherry Blossom Branch oraz piórka wycięte wykrojnikiem Feathers.



W drugiej pracy wykorzystałam 2 nowe wykrojniki: Large Lacy Border oraz Small Lacy Border. Różyczki pochodzą od WIld Orchid Crafts :)


Miłego dnia :))
Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :**

Klaudia


W pracy wykorzystałam m.in.:






Komentarze

  1. Obie kartki są naprawdę wspaniałe,cudne...ale ta z zygzakami powala mnie szczególnie, zwłaszcza kiedy sobie wyobrażę jak preparujesz te kwiatuszki...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super te zygzaki :-) Karteczki śliczne, dla mnie szczególnie ta pierwsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie prezentuje się ta składanka z zygzaków, a obie karteczki są cudownie zwiewne i delikatne. Piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie piękne,a zygzaki wprost fenomenalne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! Zygzakowe tło wygląda wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co bym nie napisała, to wszystko już było ;)) cudne...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Uwielbiam Twoje kartki i nie będę się z tym kryła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pójdę na łatwiznę i napiszę, że myślę tak samo jak moje poprzedniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne kartki i ten zygzakowy wykrojnik super !

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje kartki to prawdziwe cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow Klaudia... both cards are really beautiful!! I love your handmade flowers.... so cute!! :) hugs... Tracy

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj z rana musiałam sobie jeszcze raz popatrzeć :-) śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje kartki są zawsze takie subtelne . Piękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniałe kartki! oj nie jedna piękność powstanie z tych wykrojników :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, zwłaszcza pierwsza mnie urzekła :) Twoje kwiaty są niedoścignione :)

    OdpowiedzUsuń
  16. , Cudowności. kolejna piękność, ta pierwsza urzekająca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne karteczki! Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie nietypowe "patchworkowe" tło, ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje prace zawsze są niesamowite i wzbudzają mój podziw. Obydwie śliczne, pierwsza ma oryginalne tło, a druga formę. Cudeńka :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogę tylko się podpisać pod komentarzami :) Piękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem tu pierwszy raz. Kartki bajeczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe doskonałe ja też tak chce

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz