Ostatnie w tym roku

Witajcie :)

Dziś pokażę moje ostatnie kartki w tym roku. Dwie naraz, ponieważ czas ucieka między palcami i jak zwykle mam zaległości w pisaniu bloga.

Pierwsza to inspiracja dla Wild Orchid Crafts. Na kraftowej bazie umieściłam beżowe warstwy z papierów Lemoncraft i ozdobiłam je bukietem czerwonych kwiatów z WOC. Dla zainteresowanych, wykaz użytych materiałów znajdziecie na blogu Wild Orchid Crafts.




Druga kartka, to inspiracja dla Rapakivi. Zrobiłam ją z kolekcji Lacy Sunset z niewielkim dodatkiem Jolly&bright. Ozdobiłam ją kwiatkami ręcznej roboty. W środkach kwiatków oraz jako uzupełnienia kompozycji użyłam fioletowych pręcików w kiściach.



Wszystkim odwiedzającym i obserwatorom mojego bloga życzę dużo zdrowia i szczęścia w nowym roku. Dziękuję, że zaglądacie do mnie, że zostawiacie swoje komentarze :* Do przeczytania w przyszłym roku!

Klaudia

W pracach wykorzystałam m.in.:


Komentarze

  1. Obydwie piękne bardzo!!!
    Dobrego Nowego Roku! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Absoutley delightful both cards are Klaudia.. Love them both.........
    Julesxxx. Wishing you a very Happy New Year... Look forward to seeing all your creations in 2016.......
    Jules xx

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo weny w Nowym 2016 Roku!!!! dla Ciebie
    przepiękne prace, pierwsza kartka skradła moje serce

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful cards! Looks like spring is already in the air. Thanks for sharing your talents with us. Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kartki, jak zawsze u Ciebie:) Życzę wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki jak zwykle są cuuudowne :) Wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne! Wspaniałego Nowego Roku pełnego pomysłów i niekończącej się weny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne karteczki :) Bardzo romantyczne! Życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku, niech będzie jeszcze bardziej twórczy i kreatywny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh, Klaudia! These cards are absolutely beautiful! Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne! Fioletowe kwiaty cuuudne:-) i stemplowane listki.
    Dobrego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne! Fioletowe kwiaty cuuudne:-) i stemplowane listki.
    Dobrego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycające karteczki, piękne kompozycje kwiatowe i kolorystyka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. beautiful cards. fresh colors, i like it.

    greetings from germany, hippe

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczne bukieciki stworzyłas , idelana kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  16. I znów się rozpływam w zachwycie i słów mi zabrakło...:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Einfach nur wunderschön deine Karten...
    lg Monika

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz