Kartka i czekoladowniki

Witajcie w nowym roku :)
Dziś chcę Wam przedstawić moje 2 ostatnie inspiracje dla Wild Orchid Crafts.
Pierwsza z nich, to kartka z piankowymi kwiatkami. Kwiatki wykonałam z kremowej pianki i wykrojników Rosy Owl oraz zabarwiłam tuszami pigmentowymi z Latarni Morskiej.



Druga inspiracja to 2 czekoladowniki ozdobione bukietami kwiatów z WOC :) Wykonałam je na bazach z Rapakivi. Oba mają magnetyczne zamknięcie.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Życzę Wam miłego dnia!

Klaudia

Materiały z WOC:
IVORY FLOWER MAKING FOAM (Model: MKX-719)
ROSY OWL FLOWER MAKING DIES - TYPE 2 (Model: GST-284)
2-TONE LILAC MULBERRY PAPER HEATHER STEM FLOWERS (Model: MKX-371)
2-TONE LILAC MULBERRY PAPER GYPSOPHILA FLOWERS (Model: GST-235)
LILAC MULBERRY PAPER SWEETHEART BLOSSOM FLOWERS (Model: MKX-560)
MIXED PURPLE/LILAC TONE MULBERRY PAPER TULIP FLOWERS (Model: MKX-145)
PALE PINK MULBERRY PAPER CHELSEA ROSES (Model: MKX-363)
MIXED RED & WHITE MULBERRY PAPER WILD ROSES 1¼" (30mm) (Model: QVR-015)
PALE PINK MULBERRY PAPER OPEN ROSES (Model: MKX-005)
2-TONE BABY PINK WITH PINK CENTRE MULBERRY PAPER OPEN ROSES (Model: MKX-010)
MIXED PINK MULBERRY PAPER LILY FLOWERS (Model: MKX-129)
GREEN MULBERRY PAPER ROSE LEAVES - 25mm (Model: MKX-249)

Wykorzystałam:

Komentarze

  1. Piękne obie !!! Te niebieskie kwiatuszki hortensji są takie urocze !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna karteczka i cudowne czekoladowniki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające te Twoje prace, są cudnie ukwiecone i bardzo romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne czekoladowniki, świetny pomysł z zamknięciem na magnes, ja zawsze umieszczam wstążkę :) Chyba nie wpadłabym na to, że można tak tu wykombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki Twoje znam , są zawsze piękne a czekoladowniki mnie zachwyciły. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiolety to zupełnie nie moje kolory, ale kartka zjawiskowa! A czekoladowniki mogłabym dostać nawet bez zawartości, a i tak byłabym zachwycona :-))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz